Handelsbetingelser

Generel information

Onlinekids

CVR nr. 31767989
Greve Main 23
DK-2670 Greve
Danmark

Administration: administration@onlinekids.com
Reklamation: customerservice@onlinekids.com
Kundeservice: kundeservice@onlinekids.dk

Telefonnummer: +45 70 500 289


Betaling

På Onlinekids kan der betales med:
Dankort, MobilePay, Forbrugsforeningen, VISA, VISA Elektron, JCB, MasterCard, MasterCard Debit, American Express, Viabill, Anyday og Pay Pal

Der er gebyrfrit at benytte betalingskort hos Onlinekids.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Onlinekids’ lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

 

Levering

Hvornår bliver min ordre sendt?
Vi tilbyder hurtig levering I alle Europæiske lande. Vi stræber efter at afsende alle ordre indenfor én hverdag. Hvis levering er længere end normalt pga. varens placering på fjernlager, kan du se det på det specifikke produkt, og det vil dermed altid være synligt før køb. Alle produkter på samme ordre sendes samlet og det betyder at hvis der er forlænget leveringstid på ét produkt, sendes hele ordren afsted så snart den sidste vare ankommer til vores lager.

Leveringsformer
Leveringsmulighederne afhænger af størrelse og vægt på de produkter du har bestilt. Vi har vist de overordnede muligheder nedenfor og du kan altid finde dine specifikke fragtmuligheder, omkostninger og leveringstider inden du gennemfører dit køb. Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice hvis du har nogle spørgsmål.

- 0 kr. for afhentning på vores lager i Greve.
- 39 kr. for levering til pakkeshop - fri fragt ved 499 kr.
- 39 kr. for at få pakken stillet på din adresse. GLS stiller pakken på et aftalt sted på modtagerens adresse. Efter leveringen får du besked via mail og sms. Du behøver ikke være hjemme ved levering. Denne leveringsform er på eget ansvar efter at pakken er placeret på adressen.
- 69 kr. for hjemmelevering - fri fragt ved 999 kr. Denne fragtform kræver at du er hjemme ved levering. Hvis du ikke er hjemme, kan du efterfølgende hente pakken i den nærmeste GLS pakkeshop. Du vil få besked herom, så snart pakken er klar til afhentning.
- Levering af store varer med Godstransport: Pris varierer afhængig af varens art og hvortil pakken sendes.

Levering sker med GLS, DSV, UPS og Postnord. Leveringstiden er 1-3 dage.

 
Min pakke havde en transportskade!
Hvis din pakke er blevet beskadiget i transporten og et eller flere produkter har taget skade, skal du rette henvendelse til os med det samme og senest indenfor 2 hverdage fra modtagelse. Send en mail på kundeservice@onlinekids.dk med emnet: TRANSPORTSKADE. Husk at skrive dit ordrenummer samt at vedhæfte billeder af pakken og det ødelagte produkt, så hjælper vi så godt vi kan.

 

Kan jeg ændre min leveringsadresse?
Hvis du ønsker at ændre leveringsadressen skal du kontakte vores kundeservice team så hurtigt som muligt. For at holde vores hurtige leveringstider, bliver din ordre behandlet så snart den bliver lagt ind i vores system. Derfor kan vi ikke garantere at vi kan lave ændringen.

 
Hvad sker der hvis min ordre er forsinket?
Hvis der skulle opstå en uventet forsinkelse, vil vi kontakte dig herom. Du er naturligvis berettiget til at annullere din ordre hvis du ikke er tilfreds med den nye leveringstid. Hvis du ønsker at annullere din ordre, trækker vi naturligvis ikke betalingen for din ordre.


Hvor er min pakke?
Når din ordre bliver afsendt fra vores lager, sender vi en mail til dig med. Klikker du på linket I mailen, vil du kunne se hvor langt pakken er nået.


Hvad hvis jeg ikke har modtaget min ordre?
Hvis du ikke har modtaget din ordre indenfor den forventelige tidsramme, beder vi dig kontakte vores kundeservice team så vi kan hjælpe dig. Vær venligst opmærksom på at en manglende pakke skal angives til os indenfor 30 dage fra forventet modtagelse.
 

Retur og ombytning

Bare rolig – vi kender det godt… Tingene du har købt er ikke lige dig alligevel, størrelsen passer ikke helt eller noget helt andet. Og det er helt fint.
Vi har gjort det super nemt for dig at returnere til os – selv om vi selvfølgelig helst vil have at du beholder dem og elsker dem for evigt.

Vi tilbyder 365 dages returperiode fra den dag du modtager din ordre.

VIGTIGT: Hvis du modtager et beskadiget produkt, skal du oprette en reklamation og afvente vores svar før du gør mere. Tjek evt. vores afsnit ‘Reklamation’ for mere information. Hvis selve forsendelsen er beskadiget og dermed har beskadiget selve produktet, bedes du kontakte vores kundeserviceteam på kundeservice@onlinekids.dk hurtigst muligt.

Vi tilbyder 14 dages fortrydelsesret. Find mere information herom I vores afsnit ‘Fortrydelsesret’.

Hvis du anmoder om en refundering indenfor den ovenfornævnte tidsramme, men du ikke kan returnere produktet til os af en eller anden årsag, skal du kontakte os. I dette tilfælde vil enhver tilbagebetaling ske efter vores skøn.


Hvordan returnerer jeg et uønsket produkt til Onlinekids?
For at returnere et uønsket produkt, skal du oprette din retur på vores hjemmeside. Det gør du således:

1)       Gå til Onlinekids.dk og find ‘Opret retur’ i menuen.

2)       Log ind ved at bruge dit ordrenummer og den e-mail du brugte da du lagde ordren.

3)       Vælg de(t) produkt(er) du ønsker at returnere og angiv grunden til at du ønsker at returnere.

4)       Returnér produktet til os ved at bruge det returlabel der var vedlagt i den oprindelige pakke fra os. Hvis du har mistet dit label, har du mulighed for at printe et nyt.

Når din retur er oprettet og varen er modtaget hos os, tilbagebetaler vi pengene indenfor 10 hverdage. Alle produkter bliver gennemgået ift. vores politikker om oprindelig tilstand og rimeligt brug.

Du skal returnere varen til os uden yderligere forsinkelse og senest 14 dage efter at du har oprettet din returnering. Du bærer de direkte omkostninger forbundet med returnering af produktet. Ved returnering er du ansvarlig for at pakke produktet på ansvarlig vis. Du bærer ansvaret for produkterne indtil de er leveret på vores lager.

Så snart vi har behandlet dine returnering, sender vi dig en mail herom.

 

Sådan sender du et uønsket produkt retur
Alle returnerede produkter skal pakkes forsvarligt ind så produktets originale indpakning ikke bliver beskadiget. Undlad at samle møbler da det kan forårsage betydelig forringelse af værdien.

VIGTIGT! Du har det juridiske ansvar for at din pakke kommer retur til os. Notér venligst pakkens ID og bed om en indleveringskvittering når du overlader pakken til fragtfirmaet.

Retten til at returnere eller bytte et produkt gælder ikke for varer med brudte segl eller hvor tags eller mærker ikke længere sidder fast på produktet.
Retten til at returnere eller bytte et produkt er, af sundhedsmæssige eller hygiejnemæssige grunde, ikke gældende for bestemte produkter, eksempelvis plejeprodukter.
Af sikkerhedsmæssige årsager kan du ikke returnere barnevogne eller autostole, såfremt disse har været samlet/monteret.

Kontakt venligst vores kundeserviceteam hvis du har spørgsmål.


Hvordan bytter jeg til en anden størrelse?
For at bytte til en anden størrelse skal du oprette din ombytning online. Det gør du således:

1)       Gå in på Onlinekids.dk og find ‘Opret din retur’ I menuen.

2)       Log ind ved at bruge dit ordrenummer og din mail du brugte da du lagde din ordre.

3)       Vælg de produkter der skal byttes og notér hvilken størrelse du ønsker at bytte til.

4)    Returnér produktet til os ved at bruge det returlabel der var vedlagt i den oprindelige pakke fra os. Hvis du har mistet dit label, har du mulighed for at printe et nyt.

Når dette er gjort, returnerer du produktet som beskrevet nedenfor. Vi sender den nye størrelse afsted så snart vi har modtaget din pakke på vores lager.

Du skal returnere varen til os uden yderligere forsinkelse og senest 14 dage efter at du har oprettet din returnering. Du bærer de direkte omkostninger forbundet med returnering af produktet. Ved returnering er du ansvarlig for at pakke produktet på ansvarlig vis. Du bærer ansvaret for produkterne indtil de er leveret på vores lager. Vi bærer omkostningen ved at sende den nye størrelse til dig.

Når din retur er oprettet og varen er modtaget hos os, refunderer vi dig indenfor 10 hverdage. Alle produkter bliver gennemgået ift. vores politikker om oprindelig tilstand og rimeligt brug. Se vores afsnit ’Retur og ombytning’ for mere information.

 

Sådan sender du et produkt til ombytning
Alle ombyttede produkter skal pakkes forsvarligt ind så produktets originale indpakning ikke bliver beskadiget.

VIGTIGT! Du har det juridiske ansvar for at din pakke kommer retur til os. Notér venligst pakkens ID og bed om en indleveringskvittering når du overlader pakken til fragtfirmaet.

Alle produkter bliver gennemgået ift. vores politikker om oprindelig tilstand og rimeligt brug. Se vores afsnit ’Retur og ombytning’ for mere information.

Kontakt venligst vores kundeserviceteam hvis du har spørgsmål.


Kan jeg returnere et produkt der er købt til nedsat pris?
Du har altid mulighed for at returnere et produkt købt hos Onlinekids. Hvis produktet har bidraget til en rabat (eksempelvis (og ikke begrænset til) kampagner, hvor der kan opnås en rabat ved et specifikt minimumsbeløb, har du ikke mulighed for at beholde din rabat hvis du kommer under kampagnens minimumsbeløb.


Kan jeg returnere plejeprodukter eller produkter med en udløbet holdbarhedsdato?
Du skal altid tjekke produktinformationerne for detaljer om hvorvidt et produkt kan returneres. Bestemte plejeprodukter kan desværre ikke tages retur af hygiejnemæssige årsager. Vi kan desværre ikke tage produkter retur med en udløbet holdbarhedsdato.
 

Har I modtaget det jeg har sendt retur til jer?
Det tager normal op til 10 hverdage for at få pakken leveret til, og behandlet på, vores lager. Alle produkter bliver gennemgået ift. vores politikker om oprindelig tilstand og rimeligt brug. Se vores afsnit ’Retur og ombytning’ for mere information.

Vi sender dig en mail så snart vi har behandlet din returnering.

 

Tilbagebetaling

Hvor lang tid tager det før jeg får mine penge tilbage?
Så snar din returnering er behandlet og godkendt på vores lager, bliver dine penge tilbagebetalt med det betalingsmiddel du brugte, da du lagde ordren. Det kan tage op til 5 hverdage for vores lager at behandle og godkende din returnering efter ankomst til lageret.
Alle produkter bliver gennemgået ift. vores politikker om oprindelig tilstand og rimeligt brug. Se vores afsnit ’Retur og ombytning’ for mere information.

Hvis du ikke har modtaget en bekræftelses e-mail fra os ift. din returnering, indenfor 10 hverdage fra du sendte pakken, anbefaler vi at du tjekker forsendelsen på fragtfirmaets website før du kontakter os.

Hvis du har modtaget en bekræftelsesmail fra Onlinekids ift. din returnering, vil du modtage din tilbagebetaling indenfor kort tid. Det tager normalt op til 3 til 5 hverdage før pengene er synlige på din konto.

Vi sender dig en bekræftelsesmail så snart vi har gennemført din tilbagebetaling.

NOTÉR VENLIGST: I ferieperioder, eller perioder med særlig travlhed, kan behandlingstiden overstige 5 hverdage.


Hvad bliver tilbagebetalt?
Hvis du bruger din fortrydelsesret modtager du hele ordreværdien retur. Hvis du har valgt en fragtform der er dyrere end den billigste fragt vi tilbyder, tilbagebetaler vi dig for den billigste fragtform.

Hvis du returnerer et uønsket produkt, tilbagebetaler vi produktets pris. Du bærer omkostningen for returfragten.

Du skal returnere varen til os uden yderligere forsinkelse og senest 14 dage efter at du har oprettet din returnering. Du bærer de direkte omkostninger forbundet med returnering af produktet. Ved returnering er du ansvarlig for at pakke produktet på ansvarlig vis. Du bærer ansvaret for produkterne indtil de er leveret på vores lager.


Hvordan modtager jeg min tilbagebetaling?
Det tager normal op til 10 hverdage før din pakke er blevet leveret til, og behandlet på vores lager. Alle produkter bliver gennemgået ift. vores politikker om oprindelig tilstand og rimeligt brug. Se vores afsnit ’Retur og ombytning’ for mere information.

Når din returnering er godkendt af vores returafdeling, tilbagebetaler vi pengene med samme betalingsmetode du brugte da du lagde ordren. Det tager normal op til 5 hverdage før pengene er synlige på din konto.


Kan jeg få en tilbagebetaling hvis prisen er faldet siden jeg bestilte?
Som en online webshop, ændres vores priser som følge af trends, lagerbeholdning og efterspørgsel fra kunder. Vi har derfor ikke mulighed for at tilbyde en tilbagebetaling i tilfælde af prisfald.


Hvad gør jeg hvis min tilbagebetaling er forkert?
Vi beklager meget hvis vi har lavet en fejl med din tilbagebetaling!

Hvis det er tilfældet, beder vi dig kontakte vores kundeserviceteam på kundeservice@onlinekids.dk, så vi kan få rettet fejlen så hurtigt som muligt. Vær venligst opmærksom på at inkludere dit ordrenummer og andre relevante detaljer relateret til tilbagebetalingen, når du kontakter os.

Før du kontakter os, beder vi dig tjekke et par småting der kan påvirke det beløb du skal have tilbagebetalt:

-      Leveringsomkostninger bliver kun refunderet når du bruger din fortrydelsesret på hele din ordre indenfor 14 dage efter modtagelse, eller hvis der er tale om reklamation og denne omhandler hele ordren.

-          Hvis du har opnået en rabat da du lagde ordren, og denne ikke længere er gældende (fordi du eksempelvis kommer under grænsen for minimumskøb), bliver rabatten fratrukket din tilbagebetaling.



Fortrydelsesret

Bare rolig – vi kender det godt… Varen du har købt er ikke lige dig, størrelsen er ikke helt rigtig eller måske har du ikke brug for den alligevel. Og det er helt ok.
Derfor har vi gjort det super nemt for dig at returnere varer til os - selv om vi selvfølgelig helst vil have at du beholder dem og elsker dem for evigt :)


Hvad er din fortrydelsesret?
Hos Onlinekids tilbyder vi 14 dages fortrydelsesret. Din fortrydelsesret udløber 14 dage efter dagen du:

-          Modtager dine varer eller
-          Modtager den/de sidste varer, hvis vi har aftalt at dele din ordre i mere end én pakke.

Fortrydelsesretten finder kun anvendelse når den bruges på din samlede ordre.


Hvordan bruger du din fortrydelsesret?
Indenfor 14 dage efter du har modtaget din ordre, skal du fortælle os at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret. Send informationen til kundeservice@onlinekids.dk og tydeliggør at du ønsker at bruge din fortrydelsesret. Det er desværre ikke muligt at nægte modtagelse af ordren ifm. brug af fortrydelsesret.

Når du bruger din fortrydelsesret og sender ordren tilbage til os, bærer du omkostningen forbundet med returforsendelsen. Du er berettiget til en fuld tilbagebetaling for alle produkter på din ordre og omkostningen for den billigste fragt vi tilbyder. Hvis du har valgt en særlig leveringsform, tilbagebetaler vi kun beløbet svarende til den billigste fragt.


Må jeg prøve produktet før jeg bruger min fortrydelsesret?
Vi skal være I stand til at sælge produktet videre. Derfor skal produktet fremstå som nyt når du sender det tilbage.
Du kan derfor prøve dit køb, men må ikke tage det i brug. Du kan pakke legetøj ud og undersøge det, men du må ikke lade dit barn lege med det. Vi anbefaler ikke at du samler møbler, da de taber betydelig værdi herved.

Hvis produktet er skadet eller bærer brugsmærker når du returnerer det til os, mister du ikke din fortrydelsesret. Du kan dog være nødt til at betale en del af produktet pris, svarende til mistede værdi.

Hvis produktet har mistet al værdi, kan vi desværre ikke tilbyde en tilbagebetaling.

Onlinekids vurderer alle produkter ved retur. Hvis du er uenig I vores vurdering, beder vi dig tjekke vores sektion om ’Retten til at klage’.

VIGTIGT: Uafhentede pakker, forkert oplyst adresse eller pakker der af en anden, af kunden selvforskyldt, årsag ikke kan leveres, vil resultere i opkrævning af et gebyr på kr. 80 kr. Hvis dine varer leveres som gods- eller palleleverance, afregnes der pr pakke, afhængig af varens størrelse og mængde.


Hvis det er noget galt med varen (Reklamation)

Min pakke havde en transportskade!
Hvis din pakke er blevet beskadiget i transporten og et eller flere produkter har taget skade, skal du rette henvendelse til os med det samme og senest indenfor 2 hverdage fra modtagelse. Send en mail på kundeservice@onlinekids.dk med emnet: TRANSPORTSKADE. Husk at skrive dit ordrenummer samt at vedhæfte billeder af pakken og det ødelagte produkt, så hjælper vi så godt vi kan.


Hvordan reklamerer jeg over et produkt?
Nogle gange møder et produkt ikke de forventninger du har til det. I dette tilfælde, hjælper vi naturligvis med at lave en reklamation. Når du shopper hos Onlinekids, har du 24 måneder til at lave en reklamation.

Reklamationen skal laves indenfor en rimelig tidsramme efter du har opdaget manglen ved produktet. Din reklamation er rettidig hvis du reklamerer indenfor 2 måneder efter at manglen er opdaget.

Det er naturligvis et krav at klagen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af ukorrekt brug af produktet eller direkte skadelig opførsel.

Afhængig af hvad problemet er, tilbyder vi at reparere produktet, ombytte det til et nyt eller giver dig pengene helt eller delvist tilbage.

Følg trinene nedenfor og gennemfør din reklamation med den rigtige information - så kan vi hjælpe dig hurtigere.



Reklamation på en barnevogn
Vi gør vores bedste or at behandle din sag så hurtigt som muligt. For at behandle din reklamation, har vi brug for følgende fra dig:

-          Send din reklamation til vores Kundeserviceteam online via formularen på vores hjemmeside.

-          Inkludér dit ordrenummer

-          Beskriv defekten på produktet

-          Vedhæft altid et par billeder / video så vi kan se hvad problemet er. Vi har, som minimum, brug for et billede tæt på fejlen, samt et på afstand, så vi kan se hvor på vognen problemet er opstået.

-          Vedhæft vognens serienummer.

Vores kundeserviceteam sender dig en bekræftelsesmail når vi har modtaget din reklamation. Vær venligst opmærksom på at vi skal afvente producentens svar, før vi kan komme retur til dig med en løsning på problemet.


Reklamation på alle produkter (bortset fra barnevogne)
Vi gør vores bedste for at behandle din reklamation så hurtigt som muligt. For at behandle din reklamation, har vi brug for følgende fra dig:

-          Send din reklamation til vores Kundeserviceteam online via formularen på vores hjemmeside.

-          Inkludér dit ordrenummer

-          Beskriv defekten på produktet

-          Vedhæft altid et par billeder / video så vi kan se hvad problemet er. Vi har, som minimum, brug for et billede tæt på fejlen, samt et på afstand, så vi kan se hvor på produktet problemet er opstået.

Vores kundeserviceteam sender dig en bekræftelsesmail når vi har modtaget din reklamation. Vær venligst opmærksom på at vi som oftest skal afvente producentens svar, før vi kan komme retur til dig med en løsning på problemet.


Hvornår skal jeg lave min reklamation?
Du skal lave din reklamation indenfor ‘rimelig tid’ efter du har opdaget fejlen/manglen. Din reklamation vil altid være rettidig hvis den er lavet indenfor to måneder.


Tilbagebetaler I fragten I tilfælde af en reklamation?
Ja, hvis din reklamation er berettiget, tilbagebetaler vi dine fragtomkostninger ifm. returforsendelsen. Omkostningerne skal være rimelige og skal accepters af vores kundeserviceteam før varen sendes retur til os.

Kontakt venligst vores kundeserviceteam hvis du er I tvivl.


Andre problemer med din ordre?

Min pakke havde en transportskade!
Hvis din pakke er blevet beskadiget i transporten og et eller flere produkter har taget skade, skal du rette henvendelse til os med det samme og senest indenfor 2 hverdage fra modtagelse. Send en mail på kundeservice@onlinekids.dk med emnet: TRANSPORTSKADE. Husk at skrive dit ordrenummer samt at vedhæfte billeder af pakken og det ødelagte produkt, så hjælper vi så godt vi kan.

Jeg har modtaget et fejlbehæftet produkt.
Det er vi super kede af at høre, og vi hjælper meget gerne med at tage hånd om problemet.

-          Send din reklamation til vores Kundeserviceteam online via formularen på vores hjemmeside.

-          Inkludér dit ordrenummer

-          Beskriv defekten på produktet

-          Vedhæft altid et par billeder / video så vi kan se hvad problemet er. Vi har, som minimum, brug for et billede tæt på fejlen, samt et på afstand, så vi kan se hvor på produktet problemet er opstået.

Afvent vores svar før du gør mere.

Jeg mangler et produkt.
Det er vi meget kede af at høre! Hvis du mangler et produkt beder vi kontakt os indenfor 14 dage efter modtagelse af din ordre. Vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig.

Kan jeg annullere min ordre når den er gennemført?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, beder vi dig kontakte vores kundeserviceteam så hurtigt som muligt på +45 70 500 289 (hverdage mellem 9-16). For at holde vores hurtige leveringstider, bliver din ordre nemlig behandlet så snart den er lagt ind i systemet, og det er derfor nødvendigt at arbejde hurtigt hvis vi skal nå at annullere den.
 
Jeg har annulleret min ordre – hvornår får jeg mine penge tilbage?
Hvis du har annulleret en ordre, hæver vi ikke pengene for ordren. Vi trækker først pengene, når ordren forlader vores lager.
Afhængig af hvilken betalingsmetode du har brugt da du gennemførte dit køb kan det tage lidt tid før pengene bliver tilgængelige på din konto. Vi frigiver altid pengene så snart ordren annulleres:

-          Brugte du Dankort, MobilePay, Forbrugsforeningen, VISA, Viabill og Anyday: Pengene bliver først trukket fra din konto når ordren sendes afsted. Annulleres ordren inden da, vil pengene ikke forlade din konto.

-       Brugte du MasterCard, MasterCard Debit, American Express, Pay Pal, VISA Elektron eller PayPal vil din betalingsudbyder reservere pengene til os når du gennemfører ordren. Det kan derfor tage op til 10 hverdage før du kan se pengene på din konto igen. Vi har desværre ikke mulighed for at fremskynde denne proces.

Er dine penge stadig ikke tilgængelige efter 10 hverdage, beder vi dig kontakte din bank.


Dine personlige data

Sådan bruger vi dine personlige data
For at du kan indgå aftale med os på Onlinekids, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Onlinekids og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og den IT ansvarlige for Onlinekids har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige på Onlinekids er Nickolass Urup-Madsen.
 

Sådan bearbejder og opbevarer vi dine data

-          Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

-          Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

-          Oplysninger afgivet til Onlinekids videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
 

Som registreret hos Onlinekids har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Onlinekids via e-mail administration@onlinekids.com.
 

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice@onlinekids.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.


E-handelsfondens forbruger hotline

Du kan kontakte E-handelsfonden på tlf. (+45) 44858590 (hverdage mellem kl. 9-15)
Eller du kan sende en e-mail: post@handelsfonden.dk

Onlinekids er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker, har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.

Slutteligt er der mulighed for at klage til Online Dispute Resolution som kan findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/